2025-06-18
Prestižinis stipriųjų gėrimų rinką analizuojantis žurnalas „Drinks International“ pirmą kartą į savo vertinamų gėrimų reitingą leidinyje „The Millionaires’ Club“ (liet. Milijonierių klubas) įtraukė lietuvišką prekės ženklą. „Stumbro“ gamykloje gaminama degtinė savo kategorijoje pagal populiarumo reitingą pasaulyje užėmė 34 vietą. Taip pat konstatuotas ir įspūdingas augimas, pasiektas pasaulinėje rinkoje. Per metus parduotas daugiau nei 1 milijonas 9 litrų dėžių lėmė trečią vietą sparčiausiai pardavimus auginusių prekės ženklų lentelėje.
„Tarptautinė plėtra yra mūsų augimo strategijos kryptis. Esame įsitikinę, kad Lietuvoje gaminami produktai atitinka aukščiausius pasaulyje kokybės standartus ir yra konkurencingi. Tai patvirtina tiek mūsų partnerių užsienyje atsiliepimai, tiek pardavimų duomenys. Mūsų komandos atkaklumas ir stiprios partnerystės leidžia atverti pasauliui išskirtines lietuviško gaminio savybes, kurios atveda iki pat jo ištakų gamykloje Kaune“, – sako MV GROUP Production Prekių ženklų valdymo skyriaus vadovė Dalia Gruzdzevičiūtė.
Į prestižinį sąrašą įtraukta degtinė 2024 metais buvo eksportuojama į 26 pasaulio šalis. Anot D. Gruzdzevičiūtės, ne veltui aktyvi plėtra užsienyje ir augantys pardavimai atvėrė lietuviškam produktui kelią į žurnalo „Drinks International“ leidinį „Milijonierių klubas“, kuris reitinguoja tik išskirtinės kokybės stipriuosius gėrimus, o puslapiuose savo įžvalgomis dalijasi pasaulyje pripažinti gėrimų ekspertai, nepriklausomi apžvalgininkai ir rinkos lyderiai.
Kasmet sudarydama „Milijonierių klubą“ ekspertų komanda renka duomenis iš viešų bendrovių ataskaitų ir tiesiogiai kreipiasi dėl duomenų į didžiausius pasaulio stipriųjų gėrimų gamintojus. Tokiu būdu, lietuviška degtinė pirmą kartą atsidūrė vienoje kategorijoje su tokiais pasauliniais prekės ženklais kaip „Grey Goose“, „Nemiroff“ ir „Absolut“. Degtinių kategorijoje lietuviškas prekės ženklas užėmė 34 vietą, o bendrame pasauliniame stipriųjų gėrimų reitinge – 140-tą.
Pasak Dalios Gruzdzevičiūtės, proveržį lėmė per metus tarptautinėje rinkoje pasiektas beveik 43 proc. augimas, už nugaros paliekant tokius tarptautinės rinkos žaidėjus kaip „Olmeca“ tekilos gamintoja. Ypač didelę įtaką tokiam rezultatui turėjo pardavimų spurtas Lenkijoje, kur plečiasi bendrovė „MV GROUP Distribution PL“. Pardavimų rodikliai nuosekliai kilo ir kitose užsienio rinkose.
Bendrai, „Milijonierių sąraše“ pagal augimo tempą „Stumbro“ gamykloje gaminama degtinė užėmė septintąją vietą tarp greičiausiai augusių stipriųjų alkoholinių gėrimų prekės ženklų. O degtinės kategorijoje šuolis buvo išvis įspūdingas – trečia vieta.
Nuo 1967 metų leidžiamas žurnalas „Drinks International“ yra vienintelis leidinys, skirtas išimtinai pasaulinei stipriųjų gėrimų, vynų ir alaus rinkai. Savo auditorijai anglų kalba leidžiamas žurnalas pateikia informaciją apie prekės ženklų raidą ir tendencijas pasaulinėje gėrimų pramonėje. Kiekviename numeryje pateikiami išsamūs redakciniai straipsniai, verslo naujienos, rinkos ataskaitos, naujienų analizė ir komentarai.
2025-06-18
Prestižinis stipriųjų gėrimų rinką analizuojantis žurnalas „Drinks International“ pirmą kartą į savo vertinamų gėrimų reitingą leidinyje „The Millionaires’ Club“ (liet. Milijonierių klubas) įtraukė lietuvišką prekės ženklą.
Skaityti toliau...2025-01-29
Bendrovė „MV GROUP Production“ „Stumbro“ gamykloje įdiegė inovatyvią kokybės kontrolės sistemą.
Skaityti toliau...2024-11-14
Užtikrinta lyderystė ir pripažinimas Lietuvos gėrimų rinkoje – kanapių ir citrusų skonio spiritinis gėrimas „Devynerios“ laimėjo aukso medalį.
Skaityti toliau...